Temel Öğrenim Çıktıları

1-Ardısıra sinir uyarım çalışmalarını uygulama becerisi.
2-Bilgi ve beceriyi etik kurallar çerçevesinde kullanılma becerisi
3-Bilişsel işlevlerin değerlendirilmesinde kullanılan elektro fizyolojik yöntemleri sayma becerisi.
4-Çocuklarda invazif elektrotlar ile birlikte yapılan elektro fizyolojik incelemelerin temel prensiplerini sayma becerisi.
5-EEG nin yoğun bakım ünitesinde takip edilen hastalarda kullanım alanlarını sayabilme becerisi.
6-Elektroensefalografi incelemesinde elde edilen dalga paternlerini ayırtedebilme becerisi.
7-Elektronöromiyografinin klinik kullanım alanlarını sayma becerisi.
8-Erişkin elektro ensefalografi incelemesinde elde edilen dalga paternlerinin, normal özelliklerini sayma becerisi.
9-Hareket bozukluklarının değerlendirilmesinde kullanılan elektronörofizyolojik incelemeleri sayabilme becerisi.
10-İğne EMG’de elde edilen bulguları değerlendirilme becerisi.
11-İleri elektrofizyolojik yöntemlerin kullanım alanlarını sayma becerisi.
12-İstatistiği sağlık hizmetlerinde kullanma becerisi
13-Klinik alanda araştırma planlama becerisi.
14-Kortikografi ve haritalamanın kullanım alanlarını sayma becerisi.
15-Membran potansiyelinin ve hücrenin elektriksel uyarılabilirliğinin temel özelliklerini sayma becerisi.
16-Motor ve duysal sinirlere ait ileti tekniklerini sayabilme becerisi.
17-Nöroanatomik lokalizasyonu yapabilme becerisi.
18-Nörofizyolojinin temel uygulama alanlarını sayabilme becerisi
19-Pediatrik EEG incelemesinde elde edilen dalga paternlerini ayırtedebilme becerisi.
20-Pediatrik elektro ensefalografi incelemesinde elde edilen dalga paternlerinin, normal özelliklerini sayma becerisi.
21-Spinal hastalıkların teşhisinde kullanılan elektronörofizyolojik incelemeleri sayabilme becerisi.
22-Uyarılmış potansiyellerin normal paternlerini sayabilme becerisi.
23-Uyku bozukluklarında polisomnografi CPAP ve BPAP kullanım alanlarını sayma becerisi.
24-Uzun süreli Video- EEG incelemesindeki normal bulguları, artefaktları ayırtedebilme becerisi.
25-Uzun süreli video-EEG kaydı yapabilme becerisi.