Temel Öğrenim Çıktıları

1-Analitik düşünme, bilişim teknolojileri başta olmak üzere işletmeciliğin çağdaş yöntem ve teknolojilerini kullanma
2-Disiplin içi ve disiplinler arası takımlarla çalışma
3-İş yaşamının hukuki, toplumsal ve ahlaki sorumluluklarını kavrama ve toplumsal dönüşümü algılama
4-Kalite bilincine sahip olma, kaliteli iş yapma ve sonuçlandırma
5-Kendini ifade etme ve kurumunu temsil etme konusunda gerekli iletişim becerisine sahip olma
6-Pazar bölümlendirme, hedef pazar seçimi ve konumlandırma, planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol işlevlerini kavrama, anlatma ve uygulama
7-Pazarlama bilgi ve becerilerini pazarlama, üretim, finans, insan kaynakları, muhasebe alanlarının en az birinde uygulayabilme
8-Pazarlamacılık temel kavramlarını anlama, anlatma ve kullanma
9-Pazarlama programının stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarını kavrama
10-Pazarlama programının yerel, ulusal, uluslar arası ve küresel boyutlarını kavrama
11-Pazar ve pazarlama çevresi kurma gereklerini kavrama, örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama
12-Yenilik ve değişime açık, girişimci yaşam boyu öğrenme davranışı kazanma